7 Ocak 2012 Cumartesi

Mila'nın Beğendikleri

Etrafta ne var ne yok burası indirimde yok şurda güzel şeyler varmış falan filandansa evde oturur kahvemi yudumlayarak popo büyütürüm o sırada da Mila'nın bloguna bakarım diyosanız buyrunuz efendim, benim bu sıralar en çok beğendiğim şeylerin listesi.



Bu ikisine aşık olmuş durumdayım. İlk görüşte aşk bu olmalı sanırsam. 145 ve 147 numaralı bu sevilla ojelerini Sevil'den temin edebilirsiniz. 



Sizi bilmem ama benim duşum yarım saat sürüyor. Durum böyle olunca da insanın böyle mis gibi kokan bir duş jeline ihtiyacı oluyor. Bütün banyonun limon gibi kokmasını isteyenler doğru Sevil'e!



Öncelikle çok çok beğendiğim ve aldığım Tommy Hilfiger boğazlı kazağın bu olmadığını söylemeliyim. Bu, benim uk.tommy.com dan bulduğum ve benimkinin çok benzeri olan başka bir versiyonu. Benim beğendiğim boğazlıyı Türkiye'deki Tommy mağazalarında bulabilirsiniz fakat şu an indirimde olduklarını belirtmek isterim yani acele ediiinn:)))




Yazımı bana bu yastıkları alacak olan kişiyi hayal ederek sonlandırıyorum. İyi geceler iyi uykular canlarım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder