1 Şubat 2012 Çarşamba

Moda İkonu: Rachel Berry

Sizi bilmem ama Glee benim bayıla bayıla takip ettiğim dizilerden. Karakterleriyle olsun, onların yaşam tarzlarıyla,kıyafetleriyle olsun gerçeğe o kadar yakın ki artık dizideki karakterleri arkadaşlarımmış gibi benimsedim. Bu yazımda da, dizinin olmazsa olmazlarından, Lea Michele'in canlandırdığı Rachel Berry'nin stilini sizlere aktarmak istedim.

Rachel'ı ifade etmek için kullanılan kelime şıktan çok komik kelimesi kullanılmalı bence. Yani ben onu izlerken çok eğleniyorum. Giydiği kıyafetler de şirin mi şirin.

İlk önce kazaklarından başlamak istiyorum. Rachel Berry'nin en sevdiğim giysileri kazakları. Özellikle geyikli olanları beni bitiriyor.





Bu kazakların altına genelde kolej eteği giymeyi tercih ediyor.



Bir başka bayıldığım şey ise bereleri. Bu, benim de günlük hayatımda bereleri çok kullanmamdan kaynaklanıyor sanırım.




Cici kızımız Rachel kendisi gibi cici elbiseler giymeyi seviyor.





Çoğu kıyafetin altına da loafer giyiyor.


Daha sonralarda geyikli kazaklarla ilgili bir yazı da yazmayı planlıyorum. Belki ilerki zamanlarda Rachel modasına tekrar geri dönerim. Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder